FAQ
Poniżej zamieszczamy listę pytań często zadawanych przez użytkowników naszego Pasażu wraz z odpowiedziami.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, zapraszamy do kontaktu – na pewno pomożemy:
pomoc@budtrade.pl
1. Czym jest Pasaż BUDTRADE.pl?
BUDTRADE.pl jest elektroniczną platformą sprzedażową służącą do zakupów materiałów budowlanych przez Internet. Więcej w zakładce Pasaż handlowy.
2. Jak sprzedawać swoje produkty przez BUDTRADE.pl?
Wystarczy tylko, że skontaktujesz się z nami. Najszybciej możesz to zrobić wykorzystując adres mailowy: wspolpraca@budtrade.pl
3. Chcę dokonać zakupu produktów na pasażu, jak to zrobić?
Nic prostszego. Musisz tylko znaleźć interesujące Cię produkty, dodać je do koszyka, podać adres dostawy i opłacić zamówienie.
Przeczytaj także szczegółowy opis procesu zamawiania: Zakupy krok po korku
4. Jak często dokonywana jest aktualizacja cen?
Ceny, które widnieją przy każdym produkcie, są cenami jakie zaproponowali sprzedawcy (producenci, hurtownicy czy składy budowlane) za dany produkt. Są więc cenami najbardziej aktualnymi. Zmiany cen dokonują dostawcy według własnego uznania.
5. Od czego uzależniony jest koszt dostawy? Czy jest możliwość, aby nie płacić za dostawę?
Koszt dostawy uzależniony jest od produktu czyli jego ilości, masy i gabarytów. Specyfika materiałów budowlanych wymaga od nas starannego przeliczenia kosztów dostawy, więc przesyłamy je po analizie zamówienia w mailu potwierdzającym zamówienie.
Istnieje możliwość uzyskania darmowego transportu. Należy dokonać odpowiednio dużych wartościowo zakupów u jednego z dostawców, tak aby cała suma przekroczyła wartość, powyżej której dostawca deklaruje darmowy transport.
6. Jak mogę porównać produkty?
Wystarczy wyszukać pożądany produkt i kliknąć przy nim przycisk „porównaj produkt”. Możesz porównać maksymalnie 3 produkty z wybranej kategorii produktów.
7. Szukam dostawcy, u którego mogę kupić materiały budowlane, ale nie przez Internet. Gdzie mogę to zrobić? Katalog firm?
W Katalogu Firm. To otwarta baza firm z branży budowlanej. Także tych, które zajmują się sprzedażą materiałów budowlanych.
8. Czy za dokonanie zakupów na pasażu będę musiał coś zapłacić? Jakie są koszty ukryte?
Nie ma ukrytych kosztów. Ceny jakie wystawiają dostawcy są finalnymi i obowiązującymi cenami, do których nie doliczamy żadnej prowizji. Przy zakupie produktów należy się jednak spodziewać kosztów związanych z transportem. One zależne są od obowiązujących stawek firm kurierskich i spedytorskich.
Pracownicy BUDTRADE.pl dokładają wszelkich starań, aby negocjowane stawki za transport u firm partnerskich i spedytorskich dla klientów Pasażu były jak najniższe.
9. Czy mogę zrezygnować z zakupu po złożeniu zamówienia?
Tak. Zamówienia, które nie zostały opłacone, nie są realizowane, można z nich rezygnować.
10. Czy transakcje na BUDTRADE.PL są bezpieczne?
Zdecydowanie tak. Nad poprawnością realizowanych transakcji czuwa Krajowy Rejestr Długów (Program Rzetelna Firma). Dodatkowo BUDTRADE.pl stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne związane z bezpieczeństwem zakupów przez Internet, łącznie z szyfrowanym połączeniem.
11. Czym jest newsletter? Jak dodać swój email do newslettera?
Newsletter jest to systematycznie wysyłany pakiet informacji i wiadomości drogą elektroniczną na skrzynkę mailową Użytkownika.
Wprowadź swój emial na stronie głównej w oknie Newsletter i kliknij przycisk „plus”
12. Jak usunąć swój email z newslettera?
Wystarczy, że wprowadzisz swój emial na stronie głównej w oknie Newsletter i klikniesz w przycisk „minus”.